سلام

الان میخوام چند تا سایت بهتون معرفی کنم برای دانلود ایکون که الان دیگه برای هر گرافیستی خیلی خیلی مهمه 

خب بریم برای معرفی سایت

لطفا برای مشاهده سایت ها به ادامه مطلب بروید ....

1- www.flaticon.com

این سایت ایکون های فلت رو برای دانلود میزاره که من جدیدا خیلی از این سایت دانلود نمیکنم ایکون ولی بازم خیلی بکار میاد دستشون درد نکنه .

2- www.iconfinder.com

این سایت از نظر من بهترین سایت دانلود ایکون هست ( نظر شخصیمه )

همه جور ایکون رو برای دانلود میزاره این سایت
( فلت و کلاسیک )

خیلی به کار من اومده تو این چند وقت و من خیلی تو کارام از ایکون های این سایت استفاده کردم
(مخصوصا بنر )

3- www.iconarchive.com

من قبلا خیلی از این سایت استفاده میکردم و خیلی هم خوب بود !

ایکون های خوبی داره ولی نسبت به سایت قبلی کمی ضعیف تره

این ها از بهرین سایت های دانلود ایکن بودن

البته شماره چهاری هم وجود داره اونم گوگل هستش :d

خب شما میتونید تو سرچ گوگل بزنید

your icon name .png

که میاره مثلا

web icon .png

.

خب امید وارم این سایت ها به کارتون بیاد

موفق باشید ...